پارچه روسری نخی

قیمت عمده پارچه روسری و شال برای انواع چاپ و راحتی در اجرای طرح تولید شال و روسری

قیمت عمده پارچه روسری

قیمت عمده پارچه روسری و شال برای انواع چاپ و راحتی در اجرای طرح تولید شال و روسری .از تولید توسط ما تا مصرف توسط تولیدکنندگان شال و روسری همه با اقدامات قبلا برنامه ریزی شده و دارای نظم و قیمت مناسب و کیفیت عالی در بافت توسط کارخانه های یزد و اصفهان .

DSC 0337

قیمت عمده پارچه روسری مناسب برای چاپ سابلیمیشن

پارچه های خام شال و روسری تولید شده توسط شرکت تیارام برای انواع مختلفی از چاپ و دستگاه برشی مناسب هستند .

ولی هر یک خصوصیات مختص به خود را دارند باید هنگام خریدن تمام مراحل تولید شال و روسری را برای مدیریت فروش شرح داده تا راهنمایی لازم را دریافت کند .

مرحله ی پودبین پارچه های خام بسیار در نوع چاپ سابلیمیشن مهم است. پودبین درصدبندی دارد و هر پارچه از صد درصد درصدی را پودبین میشود که برای هر نوع از چاپی باهم متفاوت هستند .

اگر مرحله ی پودبین به درستی انجام نگیرد پارچه ی خام شال و روسری زیر دستگاه کش امده و کار چاپ به خوبی انجام نمیگیرد .

این نکته حاعظ اهمیت است که در هر نوع ار چاپ .پرتی در کار وجود دارد و طبیعی است و بستگی به مسایل بسیاری دارد . اما اینکه بسیاری از متراژ پارچه ی خام ما به دلیل پودبین نادرست پرتی در اید کار ما خراب شده ئ سرمایه از دست داده ایم .

پس اینکه پارچه ی خام شال و روسری را برای تولید خود از کجا خریداری کنیم نکته ی مهمی و حاعظ اهمیت است که باید به ان بپردازیم .

IMG 20200112 093655 369

پارچه ی خام شال و روسری برای تولید شال و روسری را از کجا خریداری کنیم

شرکت و تولیدات زیادی هستند که در این زمینه فعالیت میکنند اما چیزی که مهم است کیفیت کار و قابل اعتماد و اطمینان بودن طرف قرار داد ما برای خرید پارچه ی خام شال و روسری است .

شرکت تیارام از بابت کیفیت و مرغوبیت پارچه ها به مشتریان خود اطمینان کامل داده و کاملا حق را به مشتری داده که در صورت نارضایتی مرجوع کند جنس معامله شده را .

میماند قابل اعتماد و اطمینان بودن که اگر یک جست و جو در میان تولید کنندگان شال و روسری داشته باشیم متوجه خواهیم شد که کاملا قابل اطمینان برای خریدی راحت و بدون درد سر است .

پس با خیال راحت خریدی قابل اعتماد و ارامش خاطر بابت جنس پارچه های خام از شرکت تیارام داشته باشید .

قیمت عمده پارچه روسری بر طبق کیفیت و نوع نخ است پس باید برای تولید شال و روسری مناسب و درجه یک پارچه ی خام شال و روسری خوبی را تهیه و تولید کرد .

DSC 0311

قیمت عمده پارچه روسری

امتیاز دهید